Hej Gruppe
Vi har netop købt hus, som har et Dupline El-“anlæg” installeret.
Jeg kan - via de enkelte afbrydere - programmere hvilket lys den enkelte kontakt skal tænde/slukke, men.. jeg kan ikke betjene de enkelte stikkontakter, de er alle tændt hele tiden.
Er der nogen der ved, om det er muligt i et Dupline system, også at betjene den enkelte stikkontakt - det må kræve, at systemet kan sættes grundlæggende op til hvorvidt den enkelte stikkontakt i udgangspunktet er tændt eller betjent via en afbryder?
I givet fald, at det kan lade sig gøre - hvordan gør man så det?
På forhånd tak.