Vores fjernvarme anlæg i sommerhuset er af ældre natur og må nok skiftes.. se billede.. Da det er et sommerhus som vi kun bruger sommer, jul, påske og efterårsferien .. 4 gane om året så behøver vi ikke det helt store. Kunne godt tænke os noget hvor alt er i et, flot design og kan fjernstyres over wifi... tænkte på om I derude har nogle gode tips ?
mvh Uffe