Nyt fjernvarme anlæg .. i sommerhus.

Vores fjernvarme anlæg i sommerhuset er af ældre natur og må nok skiftes.. se billede.. Da det er et sommerhus som vi kun bruger sommer, jul, påske og efterårsferien .. 4 gane om året så behøver vi ikke det helt store. Kunne godt tænke os noget hvor alt er i et, flot design og kan fjernstyres over wifi... tænkte på om I derude har nogle gode tips ?  
mvh Uffe
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis