københavnerpriser?

Hej, hvad tænker i om de her priser, fra et tilbud jeg har fået. Huset er 120 kvm i grundplan, ligger 30 meter for vejen. Taget er 45 graders saddeltag, Decratag oven på tagpap. Højden til taget er 3 meter på nogle af siderne og 4 meter på de andre. Priserne er inkl moms.

Nedrivning
Nedtagning af tag og spær samt bortkørsel
94.000 kr

Byggeplads
Skurvogn og stillads i byggeperioden (der skal laves ny overetage)
170.000 kr
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå ja, overetagen i dag består af et stort uisoleret rum (2/3) og et mindre isoleret rum, hvor varme er koblet fra. Lidt strøm skal nedtages.
Det er kun til håndværkerne. Nu skal vi ikke sammenligne med hvad vi selv kunne leje og sætte det op for, men hvad det koster ved lignende opgaver
Nedrivningen er svær. Er det eternit med asbest? Detkoster, da håndværkere skal bortskaffe og nedtage med beskyttelsesudstyr. Men det kan gøres på een dag af To mand.
men B7 incl nye lægter ca 400 plader+ rygning, vindskeder og udl hætter Vel 130.000,-.
 

 

Kommer vel an på hvor lang bygge perioden skal være

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Stillads skal vel kun bruges ved taglægning. Det er 3 dage incl nedtagning. Så først nu, at der er blik på pap. Men det er ikke sværere. Skurvognen hører til projektet indendørs.

 

Det er en længere byggeperiode forstiller jeg mig. Der skal laves skiffer tag med en del kviste, som håndlaves 
Har du kun fået ét tilbud? Måske du skulle indhente 2 mere og se hvordan priserne ligger?
Det er dæleme ikke nemt, når du informerer drypvist. Først oplysn om skurvogn og stillads samt nedtagning. Og nu skal der laves flere kviste. Bare du havde oplyst det hele fra starten

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis