Hej
Jeg har lige fået installeret en Wavin shunt til min nye gulvvarme, men når telestaterne er lukkede kører varmen bare igennem kontra ventilen og lige ud i retur til fjernvarmen, hvilket gør at min returvarme blive lige så varm som ind varmen. Det er kun hvis jeg skruer langt ned for termostaten på shunten at der ikke kommer varmt van i returvarmen,
Lige nu er der skruet så langtned at jeg ikke kan varme værelserne op om natten.
Gør jeg noget galt eller...
installationen ligner nedenstående
Mvh
Danny