Gulvvarmestyring 230v vs 24v bibihest 407 6000 15-09-2020 21:06 230v eller 24v gulvvarmestyring og telestater. Ud over at man bedre kan mærke 230v , hvorfor skulle man så vælge det ene frem for det andet. Er der nogle fordele ved noget af det, eller er det en smagssag? 0 svar Følg tråden