Tilslytning af LK lysdæmper

Hej

Jeg har forsøgt at montere en LK IHC Wireless FUGA Universal lysdæmper, 250W uden held.

Jeg havde et LK relæ modtager før, som jeg selv monterede uden problemer:

Den nye ser sådan ud:

Og her er ledningerne jeg har at arbejde med:

Jeg havde, på det gamle, den grå ledning i den sorte indgang (pil), den blå i den blå indgang (N) og den brune i den røde indgang (L) og der virkede som det skulle.

På den nye prøvede jeg at sætte den grå i den sorte indgang (bølge linie) og den brune i den røde indgang (L). Lyset kunne tænde men hverken slukke eller dæmpes. Jeg prøvede også at sætte både den brune og blå i rød indgang (som jeg havde læst på et andet opslag) men så afbrød relæet så snart jeg slog det til.

Der er også en grøn/gul ledning og en sort med samlemuffer på bag de andre ledninger. De var ikke i brug på den gamle afbryder.

Nogle der kan hjælpe med hvordan jeg skal montere den nye?

På forhånd tak
Jonas
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har monteret den rigtigt.
Den brune ledning i den røde klemme.
Og den grå ledning i den sorte klemme.
Den blå ledning skal du sætte i en samle muffe, således at den ikke kan kort slutte noget.

Har du programmeret den nye lysdæmper? (jeg går ud fra at du har et tryk siddende et sted)
Der er ingen knapper på fronten af den nye lysdæmper vel?

Hvilke lyskilde er der i den lampe der tilhøre lysdæmperen?

Imaster skrev den 15-09-2020 19:12:17

Du har monteret den rigtigt.
Den brune ledning i den røde klemme.
Og den grå ledning i den sorte klemme.
Den blå ledning skal du sætte i en samle muffe, således at den ikke kan kort slutte noget.

Har du programmeret den nye lysdæmper? (jeg går ud fra at du har et tryk siddende et sted)
Der er ingen knapper på fronten af den nye lysdæmper vel?

Hvilke lyskilde er der i den lampe der tilhøre lysdæmperen?

 Tak for svaret

Ja jeg fik forbundet senderen.
Der er knapper på selve lysdæmperen men de gjorde ikke noget. Ud over at tænde lyset som beskrevet.

Lyskilden er 6 dæmpbare led spots.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis