Hey,
I forbindelse med lidt ombygning mangler jeg blot at slå de nye radiatorer til, men må ærligt indrømme jeg ikke har den store erfaring med 1 strengs
Situationen er således, at jeg i krybekælderen har et alle eksisterende udtag på 1” røret (læs frem og retur) som jeg ønsker at genanvende. Jeg ønsker dog her efter renovering at tilslutte to radiatorer, da det oprindelige rum er blevet delt
Vil der været noget problem i, at jeg tager det eksisterende udtag og skruer et tee stykke deri, således at derfra kan koble mine 1/2” rør på? -Det jeg er lidt nervøs for, er selvfølgelig i forhold til om det vil have nogle indvirkning på at vandet blot flyder videre i 1 strengen og aldrig kommer op til radiatorerne. Vil det desuden være okay at lave min rørføring fra: 1” rør (hoveddør) -> tee stykke -> 15mm pex -> 1/2” rør der føres op gennem gulv til termostat/radiatorkobling