Plan slibning af topstykke.

Hej.Nogle der ved hvad det koster at få plan slebet et topstykke til en 4 cylindre bil.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Google er din ven. Der er masser af cylinderservice i DK. Ring til dem med specifikationer på din bil.

 

Som nævnt i andet indlæg ring og hør..
Ofte vil det være en god ide at få sleben ventiler, og skiftet "paraplyer" det koster ikke alverden ekstra når først toppen er afmonteret.
Har der været problemer, så få tryktestet topstykket også...
Måske du også skal have nye bolte til toppen, det anbefales ofte.

Skal det helst være billigt, kan man jo i visse tilfælde nøjes med at skifte toppakningen, men risikoen for at det ikke holder så længe er så absolut tilstede.

Vi prøver igen, i morgen --
Desværre gider jeg ikke ringe og høre det var der for jeg skrev her.
Ok. Har sendt det til planslibning.
je_ns skrev den 15-09-2020 09:59:06

Som nævnt i andet indlæg ring og hør..
Ofte vil det være en god ide at få sleben ventiler, og skiftet "paraplyer" det koster ikke alverden ekstra når først toppen er afmonteret.
Har der været problemer, så få tryktestet topstykket også...
Måske du også skal have nye bolte til toppen, det anbefales ofte.

Skal det helst være billigt, kan man jo i visse tilfælde nøjes med at skifte toppakningen, men risikoen for at det ikke holder så længe er så absolut tilstede.

 Vil give Jens ret. Når nu du "har bukserne af" - so to speak, så lad være med at spare disse ekstra ting.

Jeg plejer endda at skifte olie i de hydrauliske ventilløftere. De halve af dem er jo i reglen stuck, så de skal lige motioneres igen. Når motoren så startes op igen bliver du sikkert forskrækket ved den overdrevne "klevren", men ro på. Når de efter cirka 10 minutters tomgang har suget olie til sig igen, så falder der ro på.
Når du så har gjort et propert job, så vil du glæde dig over en motor, som kører som ny igen.
Den er ikke med hydraulisk ventilløfter har fået det planslebet det kostede 900 kr. Vil ikke have lavet alt det andet så vil jeg hellere købe en ny bil men har man penge nok vil jeg nok også få den for gyldt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis