Olieholdigt tøj/håndklæder

Min kæreste har en massage forretning. Hertil bruges der tit olier til massagen som så tørres af med håndklæder som herefter vaskes i vaskemaskinen. Men den gummi bælg der sidder omkring tromlen ved lågen kan ikke holde til det. Den holder kun et år og så går den nærmest i opløsning. Er der et eller andet man kan hælde i sammen med sæben som stopper oliens hårdhændede behandling af gummibælgen?
Mvh Franz
Min kæreste har en massage forretning. Hertil... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft massage klinik i københavn i 15 år. Og vi har døjet med det samme problem. Der er forskellige ting der kan spille ind. Temperaturen der vaskes ved, mængden af sæbe, hvilken olie der bruges osv. 

Hvis i helt vil undgå problemet, tror jeg desværre at det er nødvendigt at gå over til en af de mindre naturlige massage produkter der findes på markedet. Fx Creme eller mere raffinerede olier. 

Vi bruger primært naturlig mandel og abrikos olie. Og det har altså bare en tendens til at give udfordringer med gummiet i vaskemaskinen. Det kan ligeledes også skade betrækket på massage briksen. Olier der indeholder syre har den ærgelige egenskab, og det gør de naturlige olier tit.

Naturglad massør og kropsterapeut, men først og fremmest sailor :D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis