Må Vejdirektoratet fylde et kloakrør med beton

Hej Alle

jeg søger lige en mindre rødtråd på dette spørgsmål

er i dag blivet oplyst af det lokale vandværk som går og roder foran min ejendom ifbm de lægger nye vandrør i vejen , at Vejdirektoratet skal fylde et kloak rør til regnvand som åbenbart løber på min ejendom, under min dobbelt garage på 50kvm kloak røret er 1x1 meter i størrelsen, dette skal fyldes med beton som løber fra statsvejen gennem min grund og nabo grunden da man vil nedlægge dette åbenbart ifbm større ombygning af runddel.

rørledningen er 15 meter lang, hvordan forholder jeg mig til dette ? , jeg er ikke blevet oplyst om dette af hverken sælger at det løb sådan en ledning under min garage eller Vejdirektoratet om de havde den intention om der skulle fyldes et lednings kloak rør med beton

Tænker mere det er jo min ejendom og vis jeg nu skulletilbygge på grunden i fremtiden er det øv med sådan et solidt beton rør gennem grunden 
Hej Alle jeg søger lige en mindre rødtråd på... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Frank Chr. skrev den 12-09-2020 13:28:41

Hvis røret har en diameter på Ø-100 cm, ligger det det næsten med 100% sikkerhed i en dybde på ikke under 2 m. 

 det ligger helt nøjagtigt 50cm under min indkørsel  da man har gravet af tidligere pga en tankvogn er vælte ved grunden og der skulle renses af 


Du må jo så gå i dialog med vejdirektoratet og få klarhed over eventuel metode, og dine fremtidige muligheder. Måske har en eller anden ejer tidligere ( før dem du har købt af ) fået en erstatning så de er måske ikke villige til at punge ud igen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis