Stålskorsten startsektion Kaffemaskine 7 10-09-2020 06:32 Hej,Sorry hvis lignende tråd har været oppe før.Jeg skal montere brændeovn på eksisterende stålskorsten, for at jeg kan det skal jeg ku skubbe startsektionen 5 cm op se billede. Spørgsmålet er kan og hvordan kan jeg det? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Frank Chr. 4341 10-09-2020 09:50 Du skal nok lige have løsnet inddækning/regnkrave over taget, og løsnet tagbæring/spærstyr under taget.