Hej LDS,
Jeg har et fyr som kører med den varme den skal. Men der er hverken varme i radiatorer, gulv eller vand i huset. Jeg opdagede for et par dage siden, at cirkulationspumpen var stået af (kunne ikke få lys i den). Den fik jeg så udskiftet i går, og den ser ud til at køre fint igen. Men efter et døgn med fyret kørende igen er der stadig ingen varme i huset. Jeg har tømt alle radiatorerne for luft i dag, men det virkede ikke til at der var noget i dem (altså luft). Jeg har også forsøgt at kører med fuld tryk på cirkulationspumpen(3 bar), men intet hjælper.
Nogen som har haft samme problem eller har forslag til en løsning.
Cirkulationspumpen er en Grundfos Alfa 2