Hjælp. Fyr kører men ingen varme i hus

Hej LDS,
Jeg har et fyr som kører med den varme den skal. Men der er hverken varme i radiatorer, gulv eller vand i huset. Jeg opdagede for et par dage siden, at cirkulationspumpen var stået af (kunne ikke få lys i den). Den fik jeg så udskiftet i går, og den ser ud til at køre fint igen. Men efter et døgn med fyret kørende igen er der stadig ingen varme i huset. Jeg har tømt alle radiatorerne for luft i dag, men det virkede ikke til at der var noget i dem (altså luft). Jeg har også forsøgt at kører med fuld tryk på cirkulationspumpen(3 bar), men intet hjælper. 
Nogen som har haft samme problem eller har forslag til en løsning.

Cirkulationspumpen er en Grundfos Alfa 2
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Opdatering: Okay, det viser sig at jeg har lavet en ordentlig amatør fejl. Har vist sat cirkulationspumpen omvendt på (der var en pil på, som jeg ikke så før nu, som viser vilken vej vandet pumpes), så vandet forsøges at pumpes ind i fyret... Jeg forsøger lige at sætte den korrekt på, og håber det løser problemet :) 
Velkommen på lds
Det var netop lige det spørgsmål jeg ville stille dig da jeg læste starten igennem Har i vendt pumpen rigtig.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jo det virker nu :) Man bliver klogere   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis