Påfyldning af vand på Vaillant gasfyr shm 4 09-09-2020 20:19 Vi er nye husejere og helt grønne udi gasfyr. Men vi skal have fyldt vand på fyret da trykket ligger under 1 bar. Jeg har forsøgt at tage billeder af rør og slanger - kan nogen gennemskue hvor vi skal gøre noget?På forhånd tak for hjælpen. 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Jakob Jensen 12 09-09-2020 20:30 Det er sikkert de to ventiler med sorte greb og "haveslange" i mellem der skal åbnes,
ev elmand 30531 7480 10-09-2020 22:48 1,0 bar tryk er ok. men du kan da godt fylde op til 1,4 bar Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)