Installering af lysdæmper Gj 4 09-09-2020 10:33 HejEr der nogen der kan fortælle mig om den blå skal looses og op i lysdæmperen?På billederne er kontakten nederst og lysdæmperen skal sidde øverst. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
jenshøj 3604 4800 09-09-2020 10:41 Ja, der skal laves en lus fra blå til N. De brune skal i L og den sorte i bølgepil.