Vi er ved at bygge carport og i den forbindelse skal vi også have noget lys. Vi overvejer enten indbyggede spots i loftet eller nogle væglamper på stolperne.
Indbygningsspots vil nok se pænest ud, men det virker som en stor opgave baseret på de overslagspriser vi har fået. I den forbindelse er jeg lidt nysgerrig. Hvad kræver det at montere et spot i et loft? Jeg har ikke rigtig haft held med at finde beskrivelser eller videoer. Loftbrædderne bliver monteret under spærene (fladt tag), så der er ikke adgang oppefra. Kan de sættes i nedefra? Og kan ledningerne også trækkes nedefra? Er der evt. noget af arbejdet der er tilladt at gøre selv?
Håber nogle kan videregive lidt viden.