Hej med jer,Efter at Gasfyret har været på sommermode, satte jeg det i sidste uge i vintermode, hvorved gulvvarmen blev aktiveret i huset.
Det virker dog ikke til, at gulvvarmen virker i et af vores 2 badeværelser. Fliserne er mærkbart kolde, og temperaturen kommer aldrig over omkring 22,5 grader i lokalet, selvom jeg skruer termostaten op på 26 grader (den høje temperatur blot for at teste). Lavede samme test på vores lille badeværelse og temperaturen steg fint.
Det lader ikke til, at termostaten er i stykker, da telesten lader til at aktivere varme til
badeværelset.
Fremløbstemperaturen er indstillet til 45 grader. Hvad kan problemet så være?!
På forhånd tak forhjælpen :)