Tørretumbler kondens

Hjælp til køb af nyt tørretumbler med kondens..
Se billede.. Vi skal have en ny tørretumbler til at stå inde i denne indbygningsskab. Men..ved de fleste af alle dem jeg kigger på står der at de skal være fritstående.
Det er nærmest umuligt at finde en hvor der står "må indbygges". Lan det virkeæig passe.?
Jeg leder efter en selvrensende kondens tørretumbler i energi kl A og op. Til en overskuelig pris. ( og ikke Whirlpool).. 🙈

Her her nogen der kan forklare mig lidt om tørretumblere.? ☺😊

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du sørger for der er luft bagved, over og under maskinen, så der kan skiftes luft ud, så kan de fleste indbygges.

Jeg har selv Siemens iDos vaskemaskine og tumbler, hvor maskinen selv doserer sæbe og skyllemidel ud fra dine indledende indstillinger, og tumbleren har varmepumpe. Tumbleren har frisk luft indtag fortil, og udblæs i bunden tror jeg, så det blæser ud langs hele maskinens fodaftryk.

Det kunne jeg selvfølgelig prøve at kigge efter med luft og blæser fortil.
Men ellers er der vist kun en cm frit bagved, måske 2 cm luft foroven og ingen luft i siderne.. (?)..
Jeg gider ikke rigtig forhøre mig hos hvidvarehandlere. Jeg tror virkelig kun de prøver at sælge noget DE får mest ud af.
Denne Whirlpool tørretumbler var nemlig nok den værste stykke hvidevare jeg nogensinde har haft.. 😣
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis