Brusehoved til forstærkning af vandtryk?

Hej.. jeg bor i et baghus med svagt vandtryk. Vores udlejer vil ikke gøre noget for at rense rørene igennem, da vandtrykket er lige præcis højt nok (ifølge loven) derfor vil jeg høre om nogle af jer kender til nogle brusehoveder, som kan forstærke ens vandtryk en smule bare? Har hørt en fugl synge om at der ikke er så meget at gøre hvis vandtrykket i bygningen generelt er lavt, men kan jo være at der er et magisk brusehoved, som jeg ikke kender til, og som vil kunne gøre en forskel? 🤣
På forhånd tak.. 

Hej.. jeg bor i et baghus med svagt vandtryk.... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Søren O skrev den 06-09-2020 18:17:13

Når der er væsentlig forskel på vandtrykket på koldt- og varmt vand, er det tit kontraventilen ved varmtvandsbeholderen der "hænger" eller er tilkalket. Det er en ret lille "operation" at udskifte den ventil.

 Jeg bor desværre til leje i et baghus og varmtvandsbeholderen sidder over i bygningen overfor, hvor vi får vand fra, så det er desværre et no go at pille ved, uden aftale med udlejer

Hvis der er samme problem i "forhuset" (stor forskel på vandtrykket ved koldt- og varmtvandshane) tyder det på at "min disgnose" er rigtig. Så må udlejer "fixe" problemet.

Søren O
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du kan installerer et hus-vandværk på din side af installationen, men det koster en del at få installeret med autorisation.
Alternativ så gå til LLO.

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også