Malling af sort træhus

Hej, Jeg skal male vores sorte træhus. Jeg har hørt at for at fjerne harpiks, kan man bruge en spartel og fjerne det sidste med sprit. Er der. Igle som har gode erfaringer med dette og hvilke erfaringer har i mon med at spartle knasterne ud efterfølgende inden malerarbejdet færdiggøres? Håber i kan hjælpe mig.
Bh. JT3100
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrab overskydende harpiks af, slib med sandpapir og giv pletten spærregrunder. Så er knasten forseglet.

 

Men er der en måde hvor man kan spartle huller ud fra feks. en knast, som er halvt røget ud eller i den dur? 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Næ. Tag et kopbor og lav en prop af et nyt stykke træ. Bor hul i beklædningen og lim proppen fast. Det må være noget ret hærget træ, hvis det er et problem

 

Danalim har noget træfiller der kan bruges udendørs. Så det kan du godt spartle knaster med. Men det skal på i tynde lag så med en dyb knast kan det godt tage lidt tid 

Ask
Tak det kaster jeg mig ud i👍
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også