Montering af lampe i ældre loftudtag

Hej alle
Jeg skriver da jeg her til morgen skulle montere en lampe i vores lejlighed fra ca. 1944.Jeg demonterede den gamle lampe (se billede her over)
Som var en lysekrone med 5 pærer.
Da jeg så skulle montere den nye lampe (fra Ikea) sprang den pæren, og nu prøvet flere forskellige kombinationer, men ikke haft held med at få lys i lampen.I det gamle udtag sidder der et stykke ledning fra et hul til et andet, hvis jeg piller det ud, mister jeg strømmen i et par kontakter.Er der mon en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert?

bh. Dan
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvilken lampe fra ikea er det
Blot en ledning med fatning. (Blå og brun ledning)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis