Hej alle
Jeg skriver da jeg her til morgen skulle montere en lampe i vores lejlighed fra ca. 1944.Jeg demonterede den gamle lampe (se billede her over)
Som var en lysekrone med 5 pærer.
Da jeg så skulle montere den nye lampe (fra Ikea) sprang den pæren, og nu prøvet flere forskellige kombinationer, men ikke haft held med at få lys i lampen.I det gamle udtag sidder der et stykke ledning fra et hul til et andet, hvis jeg piller det ud, mister jeg strømmen i et par kontakter.Er der mon en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert?
bh. Dan