Er ved at renover hele hytten og skal snart til at støbe gulv. I den forbindelse skal jeg have støbt nogle rør ned fra min kommende luft til vand varme pumpe og han til gulvvarmeshunten. Men hvad størrelse skal de rør være. Der er gulvvarme i hele huset og det er ca 210kvm.