Ingen lyd på tv

Har købt et brugt jvc tv der kommer ikke lyd ud af højtalerne har prøvet at stille på alt muligt i menuerne.Kan det være højtalerne der er sprunget.

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at reset den til fabriksniveau, (hvis den kan det)?
Ellers prøve at angive hvilken model det er.

Modellen er udgået, men prøv denne online manual.

https://manuall.co.uk/jvc-lt-32e54b-led-television/
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak har prøvet at læse i manualen det det der står i den har jeg prøvet uden held. Så det må være et andet problem der er med den.Har tænke på om det er højtalerne der er sprunget måske.
Kan det være fordi at lydoutput er sat til fx. Digital udgang, eller ihvertfald noget andet end de indbyggede højtalere? Det kan være tidligere ejer har haft tilsluttet soundbar/forstærker.
Annonce
Prøver lige og ser.
Inden du købte det brugt så du så det virkede ?
Har du mulighed for at koble nogle aktive højtalee på line udgangen på tv for at se om der er liv der .
Så ikke om det virkede da jeg købte det gav 100 kr for det.Har ikke prøvet at sætte højtalere til det var en god ide vil prøve det.Tak for svaret.
jetdirect skrev den 03-09-2020 17:17:24

Inden du købte det brugt så du så det virkede ?
Har du mulighed for at koble nogle aktive højtalee på line udgangen på tv for at se om der er liv der .

 DET er det rigtig gode spørgsmål, som jeg ikke sansede at stille da vi købte vores LG fladskærm.

Jeg tog det som en selvfølge at der var et sæt audio line-out phone stik. Det var der så ikke, og jeg måtte gå igennem en krig for at slutte stereoanlægget til.
Til gengæld er der myriader af andre stik, som jeg aldrig får brug for.
Næste gang jeg skal handle fladskærm vil jeg Først kigge på bagsiden af TV'et.

En fladskærm har - lydgivere, - ikke højttalere. 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis