Fjernvarme. primo-ct 329 6760 26-08-2020 16:30 Jeg har et problem med at det varmevand lugter som om det bliver blandet med fjernvarmevandet. Det varme vand har også et brunt skær.Hvad er gået i stykker? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30531 7480 26-08-2020 20:07 Det skal du hurtigst mulig have styr på. Prøv at lukke for brugs vandets hovedhane, så skulle du gerne IKKE kunne tappe varmt vand.Kan du det så er det varmeveksler der er tæret. Det er det eneste sted hvor brugsvand og fjernvarmevand er i samme apparat og der skulle de gerne være i adskilte rør. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
primo-ct Trådstarter 329 6760 26-08-2020 20:50 Ok har lige prøvet og det kan jeg godt. Så varmeveksleren er nok tæret som du skriver.