Vores gamle Miele tørretumbler er begyndt at larme, når tromlen drejer rundt.
Jeg har haft skilt den lidt ad, og det er ikke remmene, der er problemet. Dvs. de er i hvert intakte.
Men bag på maskinen, ved tromlens omdrejningspunkt, sidder der en underlig dims. Hvad er dette? Og kan den være svaret på problemet???
På første billede sidder den rigtigt, og tromlen kan dreje.
På andet billede er den drejet 90 grader med uret. Nu kan tromlen ikke dreje.
Det er som om, at der er noget hvidt krakelerer inde i den. Man kan se det øverst på første billede.
Nogen bud?