Hejsa,
Jeg har et mærkværdigt problem. Efter at have haft min ovnlåge af for at rengøre den har jeg monteret den igen og ovnen fungerer som den den skal. Og dog, for når jeg åbner den kan lågen ikke åbnes helt med mindre at selv trækker den ned. Slipper jeg igen lukker den 1/4 del i igen.
Det betyder at det er lidt besværligt at få den nederste plade ud.
Har afmonteret den igen og kan se at det ene hængsel er meget stramt i forhold til det andet. Ved ikke om det skal være sådan.
Ellers ser alt ens ud på begge sider.
Nogen ide?
Det er forresten en Gorenje BOP7325