Opsætning af væglampe Spasmageren27 4 23-08-2020 10:47 Hej.Jeg skal have sat en væglampe op, men det er ikke umiddelbart intuitivt, hvordan det skal gøres, da der ikke er nogle monteringshuller (eller de sidder det forkerte sted). Er der nogle, der har en god idé?Tak på forhånd! 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30531 7480 23-08-2020 11:47 Jeg ser et hul øverst i sokkel på lampen. Der var væglamper ( lampetter ) der skulle sidde på en bøjet søm / hagekrog. LINK Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Mestersmeden 9 23-08-2020 16:59 Der mangler tydeligvis en inderpart til lampen som man fastgør til væggen hvor man derefter sætter lampen udenpå og spænder fast på inderparten vha hullet i toppen.Så for at få det til at virke skal du bruge enten den originale inderpart som typisk er af plast, eller alternativt så skal du selv lave inderparten i feks træ med en overfræser eller få den printet ud på en 3D printer Alt kan fixes bare et spørgsmål om tid.
jetdirect 2634 23-08-2020 17:16 eller bor 2 huller og gør bagsiden plan og monter 2 messing skruer igennem lampen.så forsiden ikke bliver trykket.
ev elmand 30531 7480 23-08-2020 18:02 De nyere lampetter har huller både øverst og nederst, så de kan skrues på et passende beslag. Den her ser ud til at være fra før den tid. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)