Hej. Vi har store problemer med temperaturen i huset, så snart ude temperaturen rammer 20 grader. Er der nogle der har fået sat en varmepumpe op til nedkøling?
Husests plantegning er forholdsvis simpel.
Fordellingsgangi til 4 værelser og køkken alrum for enden .
Vil en varmepumpe placeret i fordelings gangen kunne holde temperaturen nede i hele huset, forudsat at der holdes åbent til alle rum?