Hjælp til ikmin og ikmax

Jeg ville lige blive lidt klogere på ikmin og ikmax, så derfor søger jeg lige hjælp her.
Er det rigtig forstået at ikmin fortæller os hvornår sikringen springer. Det ville sige hvis der sidder 16A sikring, så skal ikmin være mindre end den, og hvis den så overstiger så springer sikringen

​Og ved ikmax beregner vi om vores komponenter i tavlen ikke brænder af. Feks. hpfi gruppeafbryder osv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis