Jeg ville lige blive lidt klogere på ikmin og ikmax, så derfor søger jeg lige hjælp her.
Er det rigtig forstået at ikmin fortæller os hvornår sikringen springer. Det ville sige hvis der sidder 16A sikring, så skal ikmin være mindre end den, og hvis den så overstiger så springer sikringen
Og ved ikmax beregner vi om vores komponenter i tavlen ikke brænder af. Feks. hpfi gruppeafbryder osv.