Hej
Jeg vil have min radiator udskiftet til en lavere (60 cm høj i stedet for den nuværende på 90 cm).
Mit spørgsmål er at hvis jeg skære fremløbsrøret af så har jeg et rør uden gevind og jeg ved ikke hvordan man bagefter sætter radiatorventilen ind hvis det mangler gevind på røret?
Radiatoren ser sådan ud, den skal skiftes ud.
På forhånd tak!