Holdbarhed ved Trapezplader

Hej alle sammen. Jeg er ny i denne tråd, og jeg har netop brugt ferien på at bygge et ude skur til diverse cykler osv.
Jeg har netop bestilt Trapezplader og jeg ville høre i forhold til holdbarheden på disse plader. Hvad er jeres erfaring?

Tak på forhånd
Mvh Kasper
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du bruger korrekte skruer og sørger for korrekt fald m.m., så kan de godt holde 20+ år.

 

Steensen skrev den 13-08-2020 18:57:24

Hvis du bruger korrekte skruer og sørger for korrekt fald m.m., så kan de godt holde 20+ år.

 Eller indtil der falder pinden fra en nytårsrakat ned på dem. Men den slags er jo svært at tage højde for 


Ask
AskH. skrev den 13-08-2020 19:32:45

 Eller indtil der falder pinden fra en nytårsrakat ned på dem. Men den slags er jo svært at tage højde for 

 Nu er det stål trapez plader, der er nytårs krudtet ikke et problem, med mindre vi snakker de store raketter eksploderer direkte på pladen. ;-)


 

Ah havde ikke set at det var stål 

Ask
Hvis du er klog, så monterer du undertag, dvs en dug med klemskinner. Ellers får du en masse kondens på undersiden af taget.

 

Annonce
Ja gør som uldal skriver.. Jeg er selv ufattelig træt af kondens, der kommer meget mere (store dråber) kondens ned end man lige regner med.
Mvh
Mikkel
Fedt! Tusinde tak for jeres svar! 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis