Flowmeter på gulvvarme shunt

Hej

Er ved at købe en gulvvarmeshunt, og i den forbindelse kan jeg ikke finde ud af om jeg skal købe en hvor der sidder flow meter på fordelingsrøret eller ikke.

Det hele vil blive styret med telestater, men vil det være nok til at styre varmen, eller vil det også være en god ide at få flowmeter på?

BR
     Manley
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan sagtens styre varmen uden flowmeter, men det skulle være nemmere at indstille med dem på. Så det kommer an på prisen og hvor meget du vil give for den fordel

 

Hej

Tak for dit svar, overvejer lige hvad jeg gør så, om det bliver med eller uden flowmeter, kan se at de fleste bliver solgt uden flowmeter. og det koster ca 1000kr. ekstra med.

BR
     Manley
Hvis du kender længden på gulvvarmerørene, kan du lave indreguleringen ud fra tabelopslag.
Køb uden, de bliver utætte på et tidspunkt. Det er ikke noget problem at indregulere uden. 

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis