Hej
Er ved at købe en gulvvarmeshunt, og i den forbindelse kan jeg ikke finde ud af om jeg skal købe en hvor der sidder flow meter på fordelingsrøret eller ikke.
Det hele vil blive styret med telestater, men vil det være nok til at styre varmen, eller vil det også være en god ide at få flowmeter på?
BR
Manley