Gulvvarme i sporplader - hvad gør man i "blingyder"?

Hej!

Jeg er ved at lægge gulvvarme i noget af mit gulv med Novopan sporplader. Jeg fræser selv vendespor.

Jeg er dog kommet lidt i bekneb i mit køkken, da jeg er usikker på hvordan der må fræses i pladerne. Her er en tegning der viser hvor sporene er. Nederst til venstre er en gang, der får sin egen kreds. Jeg vil gerne starte og evt slutte der, men det betyder ikke så meget igen, da der er krybekælder under, så der kan godt trækkes rør rundt. De lysegrå kasser er mine køkkenelementer.
Og nu kommer så spørgsmålet - hvordan løser jeg det omkring køkkenøen? Lige meget hvad jeg gør kommer jeg ind i en blindgyde på den ene side, med mindre jeg vender på midten i alle sporene. Jeg kan ikke lægge slanger under øen, da der skal skæres et stort hul til emhætte ned der.Det bedste forslag er jeg kommet frem til er at trække vendesporene lidt tilbage ved øen i den ene ende og så lave et spor til at løbe tilbage i langs væggen - så det ser således ud:
Kan man det uden at svække pladen for meget? Eller er der en smartere måde at gøre det på?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ok at lave sådan nogle små hårnåle.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
hej mathiasmm
vi må ikke reklamere her,; men tror jeg kan hjælpe dig, så hvis du er interesseret så brug nedenstående nummer.

dan49    42315739
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis