Nedfaldsrør/affaldsskakt 3. sal ejerlejlighed

Hej folkens - kender I regler og forhold omkring at leje/opsætte nedfaldsrør fra 3. sal til affaldskontainer? Jeg har set flere rundt omkring i byen (KBH) monteret direkte på altan, uden stillads omkring det. Lovligt, hvis ja, hvor/hvordan?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis skakten kan fastgøres forsvarligt til altanerne, er der vel ingen brug for stillads. Prøv at kontakte dem du vil leje af, de kender sikkert reglerne.

Søren O
Søren O skrev den 10-08-2020 06:27:34

Hvis skakten kan fastgøres forsvarligt til altanerne, er der vel ingen brug for stillads. Prøv at kontakte dem du vil leje af, de kender sikkert reglerne.

 Ja, men hvem er de på Sjælland? Masser i Jylland. 

I Jylland ville jeg turde at anbefale - men Sjælland.. det er #sammenspistmarked# "som jeg hører..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er da landsdækkende firmaer, f.eks. GSV og Loxam. Men prøv om du kan gå ind på deres - og andre udlejningsfirmaers hjemmesider. Der kan du tit se deres listepriser.

Søren O
Søren O skrev den 12-08-2020 22:47:27

Der er da landsdækkende firmaer, f.eks. GSV og Loxam. Men prøv om du kan gå ind på deres - og andre udlejningsfirmaers hjemmesider. Der kan du tit se deres listepriser.

 Desværre ikke noget der fremgår. Jeg må prøve på må og få at ringe. 

Annonce
NFB skrev den 13-08-2020 10:10:19

 Desværre ikke noget der fremgår. Jeg må prøve på må og få at ringe. 

 
NFB blev du klogere? Jeg står i samme situation, men har dog ikke altan. Kan det mon foregå ud af et vindue...?

Neglen skrev den 22-04-2021 22:24:48

 
NFB blev du klogere? Jeg står i samme situation, men har dog ikke altan. Kan det mon foregå ud af et vindue...?

 Desværre ikke. Endte med at tage det over flere omgange i poser. Kostede mange ekstra turer men gav motion og ingen grå hår

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis