Forvirret og i vildrede

Jeg har det meste af dagen fået brudstykker af samtaler på 92.9 Mhz. (vores P3 her) Det kan jeg leve med men de er meget private.. Rent ud sagt er det en prostitueret. Men hvordan kan det ske? Bliver jeg nødt til at melde for at gøre noget? Jeg ville hellere bare gøre pågældende opmærksom på det.
Mvh.
Mikkel

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lyder som om du har en lokal radio amatør der har en sender der ligger meget tæt op af dit P3 frekvenz bånd.
Forsøg dig med et af de mange andre frekvenz bånd P3 ligger på, alternativt hent det over internettet/DAB.

 

Du kan kontakte støjtjenesten LINK

Dem havde vi ude på arbejdet, vi har noget gammelt udstyr der køre via radiosignaler.
De kom ud og var utrolig hjælpsomme, men da det var periodisk, fandt de ikke den direkte fejl, men kunne fortælle hvordan vi kunne undgå problemerne.
Så var det ovnikøbet ganske gratis...

De fortalte at det som regel var billigt elektronik, der benytter radiofrekvenser, og som ikke er godkendt. der er skyld i problemerne.

Vi prøver igen, i morgen --
Tak for svar mmeeen en prostitueret der er radio amatør? Kan et billigt headset måske gøre det? Jeg forstår det simpelthen ikke..

alt trådløst kan forstyrre, hvis frekvensen ligger tæt på, og hvis udstyret er af ringe kvalitet.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis