Tilslutte, støvsuger til håndværktøj

Hej :-)
Nogen der har en god løsning til at tilslutte støvsugerslange, eller mindre direkte til håndværktøj? De fleste af mine maskiner kan funke med det her lidt conede mellemsrykke, som både passer i maskinerne og mit 32 mm håndtag på støvsugeren, men det er jo ikke til at lave noget som helst med et ca 30 cm stift buet håndtag på maskinen. Bortset fra når min fræser bliver spændt fast. Nogen der ved hvad der findes af smarte fittings så man kan få en slange på imellem støvsuger håndtag og værktøj? Silvan har ingen hjælp og de steder på nettet man kan handle støvsuger udstyr siger man skal købe det hos maskineproducenten. Skrev til bosh for et par uger siden de har ikke gider at svare, så håber der en med lidt guldkorn, så jeg kan få ordentlig tilslutning til min electrolux ultrasilencer. Skal have slebet mine køkkenskabe, så ville jo gerne have en dejlig let slange på min rondelsliber
Vh Bo
Hej :-) Nogen der har en god løsning til at... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Som jeg forstår det er det ikke så meget adapterne, mellem slange og maskine der er problemet., men selve slangen, der er for stiv og klodset.
Jeg har haft godt held af at bruge en 25mm vacum slange, på 1,5 meter, og så slutte den til støvsugerens slange, det giver mere bevægelsesfrihed, synes ikke det gik ud over sugeevnen.
Jeg har en Gerni støvsuger der har kølevinge der tager luften udefra, så den tager ikke skade af støvet.

Det var en slange der ligner denne her jeg brugte.

Vi prøver igen, i morgen --
Faldt ved et tilfælde, over denne her i netto, som, muligvis både kan, gøre det ud for et godt mellemled at sætte slange på og måske samtidigt hjælpe på det støv problem flere af jer nævner, men der stod ingen mål på æsken, så skal lige have testet om den overhovedet passer🙄😁
Vedhæftede filer:
Passede perfekt og  3 tilslutninger, til forskellige, tykkelser slange, så de 3 m universal slange jeg har købt, skal bare have et spændebånd på, takker for input :-) 
Annonce
Gammel tråd, men bare lige for at gøre den helt færdig, til den næste der søger på det samme :-) den suger og samler perfekt, har et filmklip men kan ikke lægge det op
Skulle også slutte min trekantsliber til, som skal bruge en tynd slange, her blev løsningen et radiatorsuge sæt, som selvom det er lidt firkantet, var nemt at trække på
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis