Hej
Jeg skal til at lave gulvvarme i vores hus og i den forbindelse er jeg ved at finde en gulvvarmeshunt.
Jeg har kigget på:
Roth Shunte – Med Wilo Yonos Para pumpe
TE-SA med G.V. med NMT 25-60 A-pumpe
Wavin midishunt, med Alpha2L 15-40
Te-sa har den fordel, der er tep måler på ind og udgang, og flowmåler, det er der ikke på de andre.
kan også se der er forskellige pumper på dem, og det må også have noget at sige.
så hvilken gulvvarmeshunt ville i vælge og hvorfor?
BR
Manley