hvilken gulvarmeshunt? Roth, TE-SA eller Wavin.

Hej
Jeg skal til at lave gulvvarme i vores hus og i den forbindelse er jeg ved at finde en gulvvarmeshunt.

Jeg har kigget på:

Roth Shunte – Med Wilo Yonos Para pumpe
TE-SA med G.V. med NMT 25-60 A-pumpe
Wavin midishunt, med Alpha2L 15-40

Te-sa har den fordel, der er tep måler på ind og udgang, og flowmåler, det er der ikke på de andre.

kan også se der er forskellige pumper på dem, og det må også have noget at sige.

så hvilken gulvvarmeshunt ville i vælge og hvorfor?

BR
      Manley

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Check også Salus. Har selv lige købt nogle ting og prisen var noget lavere end de andre mærker.

 

Hej

endte med at købe en Danfoss shunt.

Grunden til dette var at jeg syntes der var meget information omkring hvordan den skulle installere og ikke mindst indstilles, og den har alle funktioner ting jeg godt kunne tænke mig.

Ud over dette ville jeg godt have en styring i rummet, hvor der er infrarød sensor som måler temperaturen på gulvet og ikke kun i rummet.

BR
Manley

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis