Dampspærre på betongulv uden gulvvarme - nødvendigt?

Hej alle,
Jeg har købt Berry Alloc højttykslaminat som vi snart skal have opsat. I den forbindelse blev vi af byggemarkedet anbefalet også at købe dampspærre da vi har betongulv, men er det nødvendigt at købe når vi ikke har gulvvarme? (Der er bare radiatorer i huset).

Betongulvet er selvfølglig tørt, det er jævnt og huset er fra 79.

Vi fik også afvide Berry Alloc var the best of the best, så hvis der er folk som har haft Alloc i flere år, må i gerne dele jeres erfaringer.

Hej alle, Jeg har købt Berry Alloc højttykslaminat... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for alle jeres meninger, er glad for at høre de fleste har gode erfaringer med Berry Alloc. Det var også den fornemmelse jeg fik da jeg lavede en søgning på forummet om andres erfaringer.
Jeg håber I får ret m.h.t. egne erfaringer. På den anden side har Berry alloc bemærkelsesværdige flere utilfredse kunder end tilsvarende fabrikanter i samme prisklasse.

Utilfredsheden kan selvfølge skyldes forkert eller sjusket montering.
Christian M skrev den 09-08-2020 22:41:33

Kan tilføje at vi har Berry alloc, grand avenue rodeo drive. Der er livsgaranti på slidstyrken til privat brug.

Vi er utroligt glade for det.

Et lille fif kan være at oprette en projektkonto i Bauhaus, så får du 10 procents rabat. Derefter forhandler du yderligere prisen ned. Ofte køre de med store procenter på alle deres gulve, så du skal ikke give fuld pris.

Håber ikke det tangerer som reklame, for det er blot min erfaring. 

Jeg har lagt 200m2 Grand Avenue ad flere omgange, gulvet er fantastisk, især efter de har indført alu-loc systemet på denne serie også (desværre er plankerne ikke længere helt samme dimension). Ang Bauhaus har de aldrig kunnet matche pris med min lokale tømmerhandel.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis