Hej venner,
Jeg vil gerne skifte brændeovn i huset (som er bygget i 1977), brændeovn skal stå i stuen på første sal. Jeg vil gerne installere varmeflytning anlæg for at fordele varmen fra stuen til andre værelser på 1. sal. Samlede areal af huset er 198 kvm og selve første etage er nok omkring 90-95 kvm.
Igennem min lille research fandt jeg frem til 2 brændeovn som virker meget effektiv og fornuftige i prisen:
- Langå Patty 7kw
- TermaTech TT20RS 5kw
Er der nogen af jer som har erfaring med en af de brændeovn? Eller vil i måske anbefale et andet produkt? Min budget er max 15.000 kr.