Fliser - gode forretninger?

Jeg skal ud og finde fliser til vores nye badeværelse, men kender ikke nogle forretninger andet end Silvan og Bauhaus, som jo ikke har det store udvalg.

Jeg har fået anbefalet Kalk & Mørtel på Frederiksberg som jeg vil prøve på mandag, men er der andre gode butikker med stort udvalg (i Københavnsområdet/Nordsjælland).

På forhånd tak.

-AllanE

Mvh. AllanE
Jeg skal ud og finde fliser til vores nye... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jørgen.

Korrekt - næsten. Den eneste forskel på "alle de andres" og vores glasmosaik og glasfliser er, at vores er fremstillet af klart glas med farvede glaseringer "brændt" ind i bagsiden, modsat de produkter der er lavet af gennemfarvet glas. Man kan "se ind" i vores mosaikker og fliser.

Såvel vore som andre produkter af glas er lidt transparente/gennemskinnelige - det er derfor der anbefales hvid fliseklæb når man opsætter glasmosaik og -fliser. Prøv blot at tage en ganske almindelig standard glasmosaik i en lys farve og hold den op mod lyset.

Mht. hjemmesiden, ja ... hvis du ser på vores inspirations-side, tror jeg godt at man kan se at vores produkter kan bruges til ovenfor nævnte formål :-)

P.S: Hvis jeg siger faktura til dig, hvad siger du så til mig?

Med venlig hilsen
FlemmingB

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis