Fliser - gode forretninger?

Jeg skal ud og finde fliser til vores nye badeværelse, men kender ikke nogle forretninger andet end Silvan og Bauhaus, som jo ikke har det store udvalg.

Jeg har fået anbefalet Kalk & Mørtel på Frederiksberg som jeg vil prøve på mandag, men er der andre gode butikker med stort udvalg (i Københavnsområdet/Nordsjælland).

På forhånd tak.

-AllanE

Mvh. AllanE
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra "AllanE"

Jeg skal ud og finde fliser til vores nye badeværelse, men kender ikke nogle forretninger andet end Silvan og Bauhaus, som jo ikke har det store udvalg.

Jeg har fået anbefalet Kalk & Mørtel på Frederiksberg som jeg vil prøve på mandag, men er der andre gode butikker med stort udvalg (i Københavnsområdet/Nordsjælland).

På forhånd tak.

-AllanE[/quote

hej AllanE

Flise Bendt i høje Gladsaxe

Dansk Italiensk flise import i Greve

Helsingør flisecenter.

mvh.milton
Jeg har brugt Mosaik hjørnet bag glostrup station og de havde meget og var meget hjælpsomme.

Tolberg
Hej smile

Hvad med Interstyle som har et banner i toppen på denne side?

Mvh ThomasB
Tak allesammen for svarene.

I dag har jeg prøvet (næsten) allesammen + Evers på Ejby Industrivej i Glostrup. Meget flot udvalg hos allesammen, synes jeg.

Interstyle har jeg ikke den store glæde af lige nu, da de så vidt jeg kan se kun handler med glasmosaik.

Nå, men vi har ikke bestemt os endnu - der er satm* meget at vælge imellem :shock: !! Vi er faldet lidt for nogle fliser vi fandt hos KM Kalk & Mørtel, men kigger videre for at være helt sikre.

Kom endeligt med flere gode råd vedr. forretninger. Indtil vi har besluttet og bestilt, vil jeg hellere køre et par gange ekstra til nye forretninger for at være HELT sikker på at vi får det rigtige.

-AllanE

Mvh. AllanE
Hej AllanE

Interstyle har fliser (alle i glas) op til 30 cm x 30 cm.

Informationen på hjemmesiden bør nok tydeliggøres, så tak for dit indlæg :-).

Med venlig hilsen
FlemmingB

Køb aldrig fliser direkte hos evers, de er dyre, brug en af de dem der køber hos dem, eks. bauhaus.
Brug evers som inspiration.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej AllanE

Jeg har lige købt fliser til køkken, entre og bad gennem Havelse Mølle byggekeramik ved Frederikssund. De har et ganske godt udvalg, ikke verdens største, men kvaliteten er god og de forhandler kun de fliser som de kun selv ville have derhjemme.

Servicen er kanon og priserne er til at betale.

God jagt biggrin
Vifu

Bonden
Til FlemmingB

Ups - jeg var også lige ved at skrive at interstyle slet ikke har sådan noget, for med glas opfatter jeg helt eller delvist gennemsigtige, også efter at have studeret jeres side som du ved.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis