Nye fodpaneler, rep af væg?

Hej folkens.

Jeg har lige overtaget min lejlighed og i den forbindelse har jeg valgt at udskifte nogle gerigter og fodpaneler. Da jeg forsøger at afmontere de gamle fodpaneler viser det sig at mange af dem alene er limet på. Det har resulteret i at en del af det puds/væg? er faldet med af.

Da jeg gerne vil gøre det ordentligt kunne jeg godt tænke at mig at spørge hvordan jeg bedst griber den del af opgaven an?

Jeg har nogle stedet større flader hvor der mangler puds, samt stedet hvor maling(helt gummi agtigt) kunne rives lidt af, og nu har givet en mindre kant.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan montere de nye og så give lidt gipsspartel og glatte af. 
Problemet er at noget af pudset over fodpanelet er også revet af... :S
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Gipspuds, let slibning og maling.

NB: Gipspuds synker ikke når det tørrer som gips-spartel.  
Det er ligemeget om det er revet af over panelet det må du reparerer når du har sat de nye op.glatte det i niveau med omrkingliggende væg, slibe og (plet)male
Hej folkens!

Tak for jeres inputs.

Efter en lille måned med en time her og en time der fik jeg endelig fikset det,der er blevet repareret huller med gips puds og spartlet op igen, slebet og spartlet, slebet og spartlet, og det gav faktisk et godt resultat!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også