Radiatorer i hele huset suser - er fjernvarmen den skyldige?

Alle mine radiatorer i hele huset suser selvom de ikke er i brug. det har ikke altid været sådan. Da vi har fjernvarme, har vi flere gange haft besøg af dem, som siger at det er vores system det er galt med og ikke deres. De har brøvet at lukke luft ud af deres system som fjernede støjen. Nu er støjen der igen og konstant, nogle gange mere udpræget end andre gange. I skabet hvor vi har vores varmvandsanlæg/guvvarme mm er det fra rørene derinde at støjen stammer fra! Der der er rigtig mange rør, haner, kontakter og dimser man kan skrue på som er en fremmed verden for mig. Det kan heller ikke være rigtig at vi skal betale for en vvs mand når det måske skyldes fjernvarmen? Kunne det have noget at gøre med det nye smartmåler som blev sat op?  Jeg er meget sensitiv så lyden stresser mig :( Hvad kan vi gøre? HJÆÆÆÆLP......
Alle mine radiatorer i hele huset suser selvom de... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:
Hej Hella
Jeg skriver her da jeg har fuldstændig samme problem. Jeg har haft flere vvs besøg og betalt mange penge uden problemet er blevet løst. Udskiftning af diverse uden det har hjulpet. Jeg har snart levet med det i et 1 år. Jeg vågner hver eneste nat af suselyd og jeg er helt stresset af det. Da jeg så dit gamle indlæg tænkte jeg om jeg her kunne være heldig at finde hjælp,  fandt ud af en løsning? 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis