Niveauplan i skel - Hvor mange punkter?

Hej alle i kloge mennesker..

Vi sidder & tegner lidt på at skulle have total renoveret huset, samt bygget til.. I den forbindelse vil vi gerne have en garage / & skur på bl.a..

I forhold til det eksisterende hus, vil det passe bedst at ligge det som det ses på vedhæftede tegning.. Her ligger de 10 meter helt i skel & vil i så fald kun blive 250 cm højt..

Jeg søger så lidt råd / erfaring til hvordan det forholder sig med kote højder på et sådan byggeri? - Som illustreret på tegninger, falder grunden et sted imellem 30 - 40 cm. på de 10 meter..

Men synes at have læst nogle steder herinde (Uden at kunne finde svar på dette) - At kommunen fastsætter nogle niveau planer forskellige steder på grunden - Er dette korrekt?....

Spørgsmål:
1) Hvor mange af disse punkter er der på sådan en "langside" af grunden?
2) Lad os antage at der var et punkt midt i garagen, ville det så være godkendt at ramme 270 cm. fra overkant jord til overkant garage i den ene ende & eks. 240 i den anden ende (Grundet grunden er skrå) ... Eller skal der måles ned til overkant jord hele vejen hen?

Håber at det giver mening - På forhånd TUSINDE tak..

OBS: Tegningerne er noget jeg selv har bikset sammen for at danne et overblik, så ikke hug mig ned for dem ;-) .. 

// Simon
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her