Hej Lav-det-selv folk,
Jeg er ikke sikker på dette er den rigtige kategori, men nu prøver jeg lige.
Vores hus på tre etager har i kælderen et krydsfelt med 8 stik. Når jeg siger krydsfelt er det måske så meget sagt, der er 8 netstik der. Ligeledes er der rundt i alle værelser netstik, men det virker som om at på hele første salen er der kun 1 ud af 6 tilgængelige netstik som faktisk er aktiv. Hvad kan man gøre for at gøre de andre aktive?
Jeg er i tvivl om der er trukket ledninger ned bagved de 8 netstik i kælderen, hvor modemmet sidder, men i og med der er et enkelt stik på 1 sal der virker så burde de andre også have fået trukket kabler derned tænker jeg.
Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.