Revner i betongulv

Hej.
Jeg har købt et hus, og under fjernelse af laminatgulv er jeg stødt på revner i betondækket- Det er i entreen, køkken, og gangen. Nogle steder lyder det hult, og hælder lidt. Huset er fra 1971 og med krybekælder. Hvor slemt kan det være? Skal det meldes til forsikring. Tak på forhånd.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umiddelbart ligner det svindrevner, det er meget normalt at der kommer den slagt revner i store betongulve hvis man ikke gør noget for at dele gulvet op i mindre dele. Det at det lyder hult er dog ikke så godt, måske er der et pudslag oven på betonen, der har givet slip på underlaget. Måske du kunne banke et område op og se hvad der foregår neden under? Jeg tror ikke at forsikringen vil tage sig at sådan noget her, havde det været en sætningsskade havde de måske villet gøre noget men det er ikke en sætningsskade. Jeg vil ikke være bange for at huset er ved at styrte sammen, du bør forvente små skader som denne på et hus der er så gammelt og der ud over vare 70erne ikke lige frem kendt for den bedste byggekvalitet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis