Hej..
Jeg har desperat brug for hjælp til at få noget el til at virke.. prøver at forklare så godt som mulig..
Da vi flyttede ind var der gamle afbrydere og stikkontakter, så vi har købt nye.
Vi har 2 lamper i hver sin ende i stuen.
Vi vil gerne have 2 dobbeltafbrydere hvor højre afbryder på begge kontrollere den ene lampe og den venstre afbryder på begge kontrollere den anden lampe.. under begge dobbeltafbryder er der desuden en enkelt stikkontakt.
Vi har trukket nye ledninger, men kan simpelthen ikke få det til at fungere..ved den ene kommer der en hvid, en sort og en rød ledning ud og ved den anden en hvid og en sort..
Jeg er virkelig ikk noget nørd, så kræver en forklaring somom jeg er idiot!