Paslode kompressor helt død

Hej alle

Jeg anskaffede mig for nogle år siden en paslode kompressor proline 215. Fin lille hobby kompressor til ombygning. Den er oliefri og har kørt upåklageligt indtil i vinters. Den står ude i uopvarmet værksted og jeg skulle lige have noget luft i et dæk hurtigt og kommer til at slukke på stikkontakten og ikke kompressoren.  Da jeg prøver at starte den igen står den og hukker noget i det. Jeg slukker for den og får ikke gjort mere ved den der. Jeg ville så se om jeg kunne få liv i den for nylig, men nu er den helt død- den siger intet når man slutter til strøm. Den har kostet 2200 fra ny, så det er spørgsmålet om det kan svare sig og forsøge at reparere den eller man i stedet lige så godt kunne købe en billig ny?

Nogen der ved om den er helt færdig? Eller om den kan fikses og om det kan betale sig?  


Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er måske et termorelæ indbygget i styringen. Prøv at tage dæksel af start anordning og læg op her.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der sidder åbenbart (ja hullerne i ens viden kan jo overraske😮) en form for afbryder på siden som jeg kunne trykke ind og vola så startede den 😀😀😀😮

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Yeeh

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis