Vævklæber til glasfilt

Hej,

jeg skal til at sætte en del glasfilt op og vil i den forbindelse høre om der er noget vævklæber, som man skal holde sig langt væv fra. Er der evt. noget vævklæber som I kan anbefale? Der er jo ret stor prisforskel fra dyr til billig.

/PJ
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har brugt alt lige fra Beckers til den billige fra Harald Nyborg og begge har gjort det ganske fint. Uanset hvad, så spar endelig ikke på mængden af lim du ruller på!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg har gennem tiden prøvet at anvende både billig og dyrere og har ikke oplevet den helt store forskel. Nok så væsentligt er at der bliver brugt NOK lim (og det er måske mere lim ved en billig). Men en dyr lim limer heller ikke hvis der ikke anvendes nok.
Og hvis det er en ny væg så skal den grundes først (blåt vand) og husk at læse anvisnigen, grunderen må ikke tørre blankt op, så kan du nemlig slet ikke lime på den.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis