Flytning af vaskemaskine til skrot

Hej

Ingen har nogensinde spurgtsom dumt som mig, men kan man trække en vaskemaskine væk fra badeværelset på et gulvtæppe. Hvad vejer den. Kan den være på en trailer, der kan tåle op til 150 kg?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan køre den ud på en sækkevogn, eller 2 mand kan bære den ud. Den tippes bagover og den ene tager fat under og den anden bag lågen fra bagsiden. Er man alene kan den hældes lidt og vrikke den fra ben til ben fremad. Her er det godt at trippe den på plade eller gulvtæppe stykker så gulvet ikke ridses.
Den vejer ca. 70 kg. så din trailer kan let tage den.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvis den er svær at håndtere, så kan det hjælpe hvis man fjerner beton-klodserne indeni. Så får man delt. Ægten.
Hvis man afmonterer toppladen, så kan man ofte komme til.
Husk der er altid lidt vand indeni, så den drypper uvilkårligt, når man transporterer den.

Træd ikke på mine ledninger :o)
betonklods ovenfra vejer vel 5-8 kg. Så det giver kun lidt. Der ligger ofte en beton ring bag remskiven, men den er svær at tage af.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Nu er maskinen ganske vist til skrot men ellers skal man huske og monter transport sikringen så man ikke ødelægger maskinen, det er 2 lange jernstænger der skal ind i maskinen som ikke må smides ud når man monterer en ny maskine men skal gemmes til senere brug
Tak for den oplysning!
Jeg har flytte rigtig mange vaskemaskiner både til skrot men også til brugt salg. Der er aldrig blevet monteret transportbeslag og der er aldrig sket noget på den konto.
Problemet er den meget hårde medfart som f.eks. container og trick transport kan medføre. Hvis tromlen ramler op i program værk så er den ødelagt.
Men den stille transport man har på sækkevogn og trailer giver aldrig problemer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis