Hej,
Jeg har et system med to korrespondanceafbrydere og en krydsningsafbryder. Jeg ønsker at udskifte dette, så jeg kan styre lysniveauet med en lysdæmper. Er det blot at erstatte den ene korrespondanceafbeyder med en lysdæmper med korrespondance og så erstatte den anden korrespondanceafbryder og krydsningsafbryder med to impulsgivere?
/PJ