Skift af korrespondance

Hej,
Jeg har et system med to korrespondanceafbrydere og en krydsningsafbryder. Jeg ønsker at udskifte dette, så jeg kan styre lysniveauet med en lysdæmper. Er det blot at erstatte den ene korrespondanceafbeyder med en lysdæmper med korrespondance og så erstatte den anden korrespondanceafbryder og krydsningsafbryder med to impulsgivere?

/PJ
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, du skal have fase i alle tre afbrydere og en puls fra de to, som er pulsgivere. Husk at pulsgiverne skal være med fjeder.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis